"...Plamen Ducha nezhášejte, prorockými dary nepohrdejte.
Všecko zkoumejte, dobrého se držte, zlého se chraňte v každé podobě..."
(1. Tesalonickým, 5/19 - 22)

středa 10. července 2013

NÁBOŽENSKÁ ZJEVENÍ OBRAZEM

LUZ de MARIA - 19. 6. 2013 

V domě paní Luz de María došlo v poslední době k mimořádným náboženským zjevením, které se projevily olejovými výpary intenzivní vůně. Toto znamení znázorňuje poselství, které Ježíš Kristus předal lidstvu 19. června 2013.
Dne 9. června 2013, po obdržení poselství od Ježíše Krista, se na obraze Panny Marie Guadalupské o velikosti 40x60 cm objevily olejové slzy, které vydávaly mimořádně intenzivní vůni. 
Následující den se zjevení opakovalo, ale tentokrát ten voňavý olej vytékal z jejích rukou a ve výši srdce také z hrudi, čímž dal hluboké znamení požehnání pro všechny její děti …
Stejné zjevení se opakovalo také následující den na obrazu Královny Míru, který byl opřen na jejím boku, a na třetí den z nádherné sochy Krista, vysoké asi jeden metr, ve stejnou době vytékal z rány v žebrech stejný olej … 
Dne 19. června 2013 zvěstoval Ježíš Kristus lidem toto poselství:

Já, žebrák Lásky, žehnám Svým věrným otevřenou ránou v Mých žebrech, pomazávám vás olejem Své Lásky, abyste neměli strach a byli ujištěni, že to, co vám zvěstuji, zjevuji z Lásky, ale ne proto, abyste se báli, neboť s planoucím srdcem toužím zachránit ty, kteří časem ještě ke Mně přijdou a o nichž vím, že Mne milují, jenom Mne ještě nepoznali.  
Volám vás, přijďte bez prodlení ke Mně. Myslete na to, že čas ani okamžik už není časem ani okamžikem.“




Žádné komentáře:

Okomentovat