"...Plamen Ducha nezhášejte, prorockými dary nepohrdejte.
Všecko zkoumejte, dobrého se držte, zlého se chraňte v každé podobě..."
(1. Tesalonickým, 5/19 - 22)

pondělí 5. srpna 2013

PŘIPOMEŇME SI DNES TAKÉ NAROZENINY PANNY MARIE...

Posolstvo MBM č.157
04.08.2011, 20:30 hod

— Moje narodeniny sú výnimočným sviatkom —

Zajtra, dieťa moje, je pre mňa, tvoju milovanú Matku, výnimočným sviatkom, lebo mám narodeniny. (+) Moje srdce sa zmieta bolesťou pre trýzeň Môjho milovaného syna, trpiaceho za hriechy človeka. Usmievam sa, keď vidím, ako moje oddané deti robia všetko možné pre záchranu duší, ale neustále mi tečú slzy, lebo nedokážem uniesť pohľad na utrpenie vo svete. Moje dieťa, neodvracaj sa ani na okamih, keď treba šíriť posolstvá od Môjho Syna Ježiša Krista a od Boha - Najvyššieho, lebo čas sa kráti. Venuj tejto práci toľko času, koľko len môžeš. Pokračuj aj naďalej, moje dieťa. Po celý čas ťa budem prikrývať svojim svätým plášťom. Vaša milujúca Matka. Kráľovná Neba.

(+  Církev slaví narozeniny Panny Marie 8. září, nicméně podle totoho poselství skutečným datem jejího  narození je 5.srpen!)

 http://jezis-kristus-varovanie.webnode.sk/posolstva/

Žádné komentáře:

Okomentovat